El conjunt de canals de Televisió de Catalunya lidera la quota, amb el 18,9%. A més de les dades de TV3 i el 33, Super 3/3XL ha obtingut un 1,5%, el 3/24 un 1,1 % i el canal Esport3 un 1%.
TV3 també té els programes més vistos
Pel que fa al rànquing dels 40 programes més vistos l’octubre, TV3 manté el liderat de manera aclaparadora, amb 22, dels quals 12 en què s’inclouen totes les edicions dels telenotícies, en els 15 primers llocs.
Dels 12 programes de TV3 situats entre els 15 primers del rànquing, 5 copen els cinc primers llocs: les transmissions dels partits de la Champions Barça – Viktoria Pilsen i de la Lliga Barça – Sevilla, en el primer i segon lloc, cadascun; “Crackòvia”, en el tercer lloc; el “Telenotícies vespre”, en el quart lloc; i el capítol d’”El convidat” dedicat al doctor Santiago Dexeus, en el cinquè lloc. Els altres 7 situats entre els 15 primers són: el “Telenotícies vespre”, en el setè lloc; “APM ?”, en el vuitè lloc; “Polònia”, en el novè lloc; “Caçadors de bolets”, en el desè lloc; el “Telenotícies cap de setmana vespre”, en l’onzè lloc; el “Telenotícies cap de setmana migdia”, en el tretzè lloc; i “Zona zàping”, en el quinzè lloc.
Èxit també a la xarxa
El visionament de programes en xarxa també bat rècords. "La Riera" (amb 1.155.000 visionats) i "El convidat" (amb més de 85.000 el capítol de Bojan Krkic i 63.000 visionats el polèmic Gerard Quintana) han estat estat els més vistos a la web de la telvisió catalana.
Els segeuxen Bola de Drac Z Kai), els telenoticies, Crackovia, APM? i Polònia.
Pel que fa a dades globals, el consum de vídeos sota demanda ha arribat a les 870.000 hores, i el de consum directe, a les 525.000.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada