El debat electoral d’ahir a TV3 va tenir una audiència acumulada de més d’un milió de persones. Segons dades de Kantar-media, un total d’1.016.000 catalans van contactar en algun moment amb el debat, que, amb 111 minuts de durada, va tenir una mitjana de 256.000 espectadors i el 9,1% de quota.
El debat entre els caps de llista per Barcelona a les eleccions al Congrés dels Diputats, el tercer d’aquestes característiques celebrat a TV3, va liderar a Catalunya la franja horària de les 21.59 a les 22.29 (amb 354.000 espectadors i el 12,6% de quota), temps en què els candidats van parlar de la crisi econòmica.
A més, va ser en aquest primer període en què es va arribar, a les 22.05, al minut de màxima audiència, amb 387.000 espectadors i el 14,1% de quota. En aquell moment intervenien els candidats del PSC, Carme Chacón, i de CiU, Josep Antoni Duran i Lleida, i exposaven les seves opinions sobre com la crisi estava afectant l’estat del benestar.
#debatTV3, trending tòpic a twitter
A Twitter, l'etiqueta creada per seguir i participar al debat va ser "trending topic" a Catalunya i Espanya: es va situar en el podi dels temes més seguits a tot el món, amb més de 14.200 tweets, i va arribar a generar fins a 200 tweets per minut.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada