Durant l'última setmana els periodistes s'han volcat a twitter per posar en relleu algunes de les misèries que en volten la seva professió, això sí, amb humor.
Twitter, una vegada més, ha mobilitzant centenars de persones, els ha unit sota un "hastag" i ha creat un moviment descarat, irònic i creatiu. Entre algunes d'aquestes publicacions hi podem trobar frases com: "-Falta cubrir 2 minutos del informativo -Tíntin, busca en youtube a ver si encuentras un gato que sepa tocar la trompeta o algo así #tintinhoy" de Cristina Caballé; "#tintinhoy Cómo que no te lo vas a firmar? Pues pon Tintín/agencias." de Álvaro de Cózal; "#tintinhoy El capitán Haddock sería tertuliano en la tele y gritaría "¡antropopiteco!", y "¡marino de agua dulce!" en "La noria" de Xavier Ayén; "-De esa historia no tenemos imágenes -Mira a ver qué hay en YouTube, que seguro que hay algo, y lo tapas con eso. #tintinhoy" d'Enrique Campo o "#tintinhoy estaria en la cola de la oficina de empleo, ya que donde trabaja como reportero lo ha comprado telecinco para poner un GH24horas" de Pau Ruiz.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada